De leukste kortingen bij Bongo en Smartphoto

Met de kerstdagen in zicht, zijn weer een aantal mensen op zoek naar leuke cadeautjes. In dit artikel komen mijn twee toppers aan bod, die je gegarandeerd een leuke kerst zullen schenken: Bongo en Smartphoto. Sta me toe om deze webshops wat nader toe te lichten.

Bongo bonnen als kerstcadeau

Wat ik vooral apprecieer aan Bongo, is dat ze maar blijven innoveren. Dat moet wel, want mensen kunnen niet elk jaar een Bongo cadeau geven. Er zijn tegenwoordig al alternatieven, zoals de Cadeaubox of de Vivabox. Bongo blijft voor mij de pionier en ze weten me ook steeds te verrassen. De natuurliefhebber komt er zeker aan z'n trekken, want het gamma Bongo's die iets te maken hebben met logeren en natuur is bijzonder groot. Voor zij die houden van dat tikkeltje meer, zijn er ook de Pretige bonnen: exclusieve wellness weekends of logeren in een Boutique hotel, het kan allemaal!

Indien je een Bongo bon aankoopt, check dan zeker of er geen actiecode beschikbaar is. Op websites zoals Korting Seutje vind je een resem kortingscodes die je kan gebruiken bij Bongo.be. Let wel, deze zijn maar beperkt geldig dus snel zijn, is ook hier de boodschap!

Wees origineel en personaliseer je cadeau

De cadeauhits voor 2013? Iets persoonlijks. Dit is iets helemaal anders dan een Bongo bon, waarbij diegene die het geschenk krijgt wel zijn hotel of uitstapje kan kiezen. Bij een gepersonaliseerd geschenk krijgt de gelukkige iets wat helemaal unieks is. Een T-shirt met een leuk opschrift? Een teddybeer met je eigen foto op? Een tas met het logo van je bedrijf? Allemaal zaken die mogelijk zijn bij www.smartphoto.be, een van de betere websites in België op vlak van bedrukken en personaliseren van goederen. Je moet zeker eens vrijblijvend gaan rondspeuren op die website want hun gamma is echt enorm. Qua prijzen behoren ze ook tot de top.

Welk geschenk je uiteindelijk ook kiest, ik wens jullie alvast een fijne kerst!

Reacties